سفارش تبلیغ
صبا ویژن
dsdsd


Advertisement

Transfer


Advertisement

 

89/04/28

  

اهداف باشگاه صنعت مس سرچشمه برای گسترش برنامه های ورزشی در سال 87

سرپرست باشگاه صنعت مس سرچشمه جناب آقای بلند پور در مصاحبه ای با خبرنگار سایت باشگاه در این رابطه گفت:در پس از بررسی ها و تجارب ارزشمندی که در سال 86آید باشگاه شد و همچنین جلسات مهمی که در در ابتدای سال87بین همکاران باشگاه و

هیات برگزار گردید به نتایج مطلوبی در خصوص چگونگی ارتقا و گسترش ورزش سرچشمه در سال 87 دست یافتیم که اگر به طور اختصار به اهم برنامه های در دست اقدام ارشاره ای شود به شرح ذیل خواهد بود .

 

در بحث فرهنگی که برای کلیه کارکنان باشگاه از اهمیت ویژه و جایگاه مهمی برخودار است قرار شد هر ماه برنامه های فرهنگی همچون برگزاری مسابقه نقاشی بین دانش آموزان زیر ?? سال مسابقه عکس ورزشی و همچنین تهیه جزوات و سی دی هایی که در بحث ارتقا فرهنگ ورزشکاران موثر است به اضافه نمودن کتاب به جوایز مسابقات ورزشی با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی و ... را در برنامه ها و اهداف ?? قرار داریم .

 بلند پور افزود : در شاخه ورزشی که مهمترین و اصلی ترین رسالت باشگاه و کلیه کارکنان و مربیان خواهد بود هماهنگی های لازم با هیات های ورزشی باشگاه صورت گرفت تا به بهترین شکل ممکن اقدام به جذب آموزش و آماده سازی و همچنین غنی سازی اوقات فراغت شهروندان شهر مس انجام شود آموزش همگانی و در پس ان تشکیل تیم های ورزشی از بین افراد مستعمد و واجد شرایط کمک های شایانی به جذب هر چی بیشتر مردم به ورزش  کردن و اهیت دادن به سلامتی کرد .

 ایشان گفت : اعزام تیم های آماده ورزشی در رشته های مختلف به مسابقات قهرمانی استان  و باتر نیز جزو  اهداف کلان باشگاه در سال 87 خواهد بود هیات های ورزشی مکلف به برقراری ارتباط مداوم و مستمر با هیات های ورزشی استانی گردیدند تا جهت هماهنگی های لازم کار با سرعت بیشتری پیش رود .

     بلند پور گفت: گرفتن مجوز ساخت و اقدام به احداث یک باب سالن ورزشی سر پوشیده که تا حدود زیادی مشکلات تاسیساتی ورزشی سرچشمه را مرتفع خواهد کرد که امیدواریم با کمک مدیران شرکت مس بتوانیم هر چه زودتر شاهد ساخت و تکمیل این پروژه ی ارزشمند باشیم .

   همچنین وی افزود: اضافه کردن چند رشته ورزشی جدید به ورزشی اضافه کردن چند رشته ورزشی جدید به ورزشی جدید به ورزش های سرچشمه مانند دارت و بدمینتون بانوان علاقه مندان بسیاری را  در سال جدید جذب سالن ورزشی کرده است برگزاری مسابقات و همایش های مداوم به مناسب های مختلف و توزیع جوایز نفس به قید قرعه در بین شرکت کنندگان نز از برنامه هایی است که الویت دارد همچنین برگزاری مسابقات مسابقات داخلی دوباره در سال برای کلیه رشته های ورزشی نیز از اهدف باشگاه جهت ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران است .

و اما  اهداف بخش آموزش از نظر آقای بلند پور:

یکی از مسائل حائز اهمیت برای باشگاه در سال 87آموزش های مهم ورزشی است که با چندین قسمت تقسیم و جهت اجرای آنها برنامه ریزی های اولیه صورت گرفته است در یک بخش آموزش مربیان در شاخه علوم ورزشی (مانند آسیب شناسی  ورزشی تغذیه ورزشی و طب ورزشی ) است که با همکاری اداره کل تربیت بدنی استان و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه باهنر دورههای کوتاه مدت و فشرده برای مربیان برگزار خواهد شد برای ارتقا در جه هماهنگی و برنامه ریزی شده است و در چند رشته ورزشی هم مربیان بزرگ کشور را دعوت کردیم تا کلاسهای ارتقای شهر مس و به میزبانی باشگاه تشکیل گردد.در بعد دیگر ی از آموزش آموزش همگانی ورزشی است که از طریق اطلاعات پایه و عمومی ورزشی معرفی ورزشها نکات ایمنی ورزشی و ..را به اطلاع میرساند .

 بلند پور گفت:بیمه کردن کلیه ورزشکاران و شرکت کنندگان در کلاسها و مسابقات ورزشی از دیگر فعالیت های مهم باشگاه در سال جدید بوده  که همت بلندی در این خصوص بین کارکنان باشگاه ایجاد شده تا در این امر مهم به بهترین شکل ممکن تحقق یابد در ضمن طی مذاکرات متعدد با شرکت های بیمه قصد داریم امسال کلیه سالن های ورزشی موجود در سرچشمه را نیز بیمه کنیم . اینجانب سال87را سال شکوفایی ورزش سر چشمه میدانم .

ایشان در پایان یادآور شد: 

ضمن تشکر از مدیر عامل محترم باشگاه هیات مدیره محترم و اعضای محترم کمیته ورزش همکاران حاضر در باشگاه که با تمام وجود تلاش می کنند تا ورزش سرچشمه رونق بیشتری داشته باشد و همچنین تقدیر از همه کسانی که از اماکن ورزشی سرچشمه استفاده می کنند و برای تمام ورزشکاران این مرزو بوم آرزوی موفقیت می کنم .





اخبار سایر پایگاهها
اطلاعیه ی مهم سایت آقای علی آبادی مردم را فوتبال زده نکنید !!
[عناوین آرشیوشده]