سفارش تبلیغ
صبا ویژن
dsdsd


Advertisement

Transfer


Advertisement

 

89/04/28

 

??? مرجع خبری پرسپولیس ????? :  از وقتی چشم به جهان گشودیم و فوتبال را شناختیم و رنگ قرمز را به چشم دیدم با خود گفتیم نام آن پرسپولیس است پس تا ابد پرسپولیسی خواهیم بود !! این نام نام ایران باستان است و آقایان دوست دارند با زور اسم محبوب تیم ما را عوض کنند ! باور کنید این اجازه را نخواهیم داد ! ما به عشق پرسپولیس زندگی میکنیم و به خاطر اسم پرسپولیس خواهیم جنگید !!!
کاربران گرامی مطمئن باشند هیچگاه ما اسم این سایت را به مرجع خبری پیروزی تغییر نخواهیم داد !! حتی اگر سایت ما را که یک سایت ورزشی  است فیلتر کنند اما توصیه هایی دارم به عنوان مدیریت این مرجع به آقای علی آبادی که امیدوارم مطالعه فرمایند :
احتراماً جناب آقای علی آبادی چه دلیلی میبینید که میخواهید این اسم مقدس را به یک اسم مضحک تغییر بدید ؟! این اسم و تیم دارایی مردم و انقلاب جمهوری اسلام است ، نه برای رژیم شاهنشاه (تاج ) ، جناب آقای علی آبادی میلیون ها نفر آدم اعم از جوان و پیر دارند با این اسم زندگی میکنند از جمله همین بنده حقیر ! این اسم برای سرخ دلان مقدس است و ما هرچقدر فکر می کنیم دلیلی نمی بینیم که اسم آن عوض شود ! و جناب علی آبادی اگر دلیل محکمی دارید در یکی از رسانه های ملی این موضوع را بیان کنید تا ما نیز متوجه شویم ! و این را مطمئن باشید بنده و میلیون ها نفر سرخ دل دیگر هرگز نام پرسپولیس را پس نخواهیم زد و اسم مضحکی همچون پیروزی را به زبان آوریم !! جناب علی آبادی لطفا بیشتر فکر کنید !! مردمی را که به این تیم عشق می ورزند این عشق و نام مقدس را نابود نکنید ! و مردم ایران را فوتبال زده نکنید !! بنده به عنوان یک حقیر از شما خواهش دارم ... خواهش میکنم آقای علی آبادی ... خواهش !

 

دوستان عزیز شما هم به جمع ما بپیوندید و نگزارید که نام مقدس پرسپولیس را به پیروزی تغییر دهند پس برای این کار طومار زیر را امضا کنید برای این کار فقط کافیه است که برروی عکس زیر کلیک کنید:

به سایت رسمی باشگاه مراجعه کرده و در قسمت تماس با ما ، ارتباط با مدیرعامل را انتخاب کنید و متن طومار را ایمیل کنید. سایت رسمی باشگاه: www.perspolis-club.ir متن طومار: www.perspolisnews.com/toomar.php

صاحبان سایتها و وبلاگ های پرسپولیسی لطفا اقدام به گذاشتن طومار کنند

 

از تمامی کاربرانی که این طومار را امضاء میکنند کمال تشکر را دارم وبه همین علت  جایزه شما عزیزان 1قالب اختصاصی دو منو برای:بلاگفا-میهن بلاگ-پرشین بلاگ-جوان بلاگ-بلاگ پارس(وبلاگ شناور)میباشد پس هرچه زودتر این کار را انجام دهید

با تشکر مرجع خبری "پرسپولیس"

http://acperspolis.veb.ir




اخبار سایر پایگاهها
اطلاعیه ی مهم سایت آقای علی آبادی مردم را فوتبال زده نکنید !!
[عناوین آرشیوشده]